100731

Här sitter jag medans baby är själaglad över att det är Familyguymarathon på sexan. Jag är väl.. måttligt intresserad, haha. Inte min cup of tea precis.

Idag har vi haft en supermysig heldag i Göteborg. Lite shopping (dock bara till Kim. Helt galet) och sedan Liseberg. Så härligt att bara gå runt därinne och kika. Sen gick vi och åt mat på någon restaurang. Gottgott. På Liseberg vann jag förresten i en sån där 2kronorsautomat med grip. Jag gick upp två på första försöket, så alltså fick jag två små gosedjur för 2 kronor, haha. Jag är GRYM! Hampus ska få en  ♥

Jajaa, vi har iallafall haft en riktig Kim & Susane-dag och nu ska vi fortsätta med det (trots att jag måste se på Familyguy haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0