100727

Idag har jag gått ute hela dagen. Häärligt. Tur att jag köpt mig ett par shorts, för långbyxo är inte att tala på dagar som denna. Arbetarbyxor är ju tjocka som dom är.

För en månad sedan skrattade jag åt folk som fått systemkamerasjukan (dvs inte kan nöja sig med ett objektiv utan tänker "mer, Mer, MEER"). Jag tänkte äh, om ett år kanske man kan byta objektiv. Kanske. Ja, ni kan ju tänka er hur det är nu? Suss som redan är (enligt baby) prylgalen vill självklart ha nya gluggar redan nu. Hmm.. får se hur det blir. Får nog hålla mig i skinnet ett tag till iallafall. Det är ingen billig studenthobby precis! Men roligt! :)

Herregud vad klockan går. Om en halvtimma ska jag vara på gymmet.


baby leker. Han gillar kameran minst lika mycket som mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0