100710

De senaste dagarna har jag vart i stugan och göttat mig. Igår åkte vi in till civilisationen igen, haha. Hälsade på Ludde, Marielle och Daniels lilla hundvalp. Åh så söt han är! Behöver ni hundvakt, vet ni mitt nummer! ;)

Idag har vi vart på Torp och handlat alco och sedan blev det en sväng till Snäckan. Vi var så glassugna i värmen att vi höll på att dö, haha. Nu är vi hemma igen och håller på att fixa iordning oss. Snart kommer Malin, och det blir till att grilla. Sedan väntar födelsedagsparty för Sara & Sofia, ska bli grymt kul!

In i dimman!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Klart du kan få vara hundvakt nångång :-) Resan blir inställd i veckan :-( Har vart en så jobbig helg så jag vågar inte åka.. SUCK!!

2010-07-11 @ 21:08:32
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0