100706

Hejhej! Vart tog värmen vägen? Idag tycker jag det har varit kallt. Eller iallafall för kallt för att gå i linne och shorts, som jag har gjort. Tråkigt, men på ett sätt bra. Det känns lite bättre att jobba då, haha. På tal om jobbet, jag har haft sådan fruktansvärd träningsvärk idag. Antar att det blir så när man supersettar med kabelmaskinen all over. Gött var det iallafall. Bygga, bygga! Men inte lika gött idag, haha, herrejesus.

Igår blev en riktigt bra kväll. Massvis med jordgubbar, lång promenad och massa snack med snyggaste snubben i stan. Han är bäst på att pepp-talka mig!


Ska nog gå ut och fota lite. Inte för inget jag har fått smeknamnet Paparazzi nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0