100705

Heej! Nu är jag hemma från jobb och annat. Är lite nedstämd för tillfället.. Begravningen är planerad, och allt sånt är färdigt. Mitt i allt står jag och har inte insett faktum än. En person jag kännt i hela mitt liv, kommer jag aldrig mer att få träffa. Det gör ont. Väldigt ont. Hur ont som hellst om jag ska vara ärlig.

Snart ska jag pallra mig till gymmet. Behöver komma iväg och svettas ett tag. Träning är som en slags terapi för mig har jag kommit på. Efter det bär det direkt av till Munkedal. Vad som händer där får vi se, vet bara att jag ska få träffa mitt hjärta.

Sedan blir det mer jobb några dagar och sedan hoppas jag på några lediga dagar innan jag börjar jobba mer än heltid i några veckor.
B Y E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0