Nyårsafton!

Nu är jag hemma igen, efter en underbar helg! Eller vänta nu.. det är ju bara lördag, haha. Har kännt som om de redan vart två söndagar i rad tycker jag..!

I torsdags var det party! Fest borta hos Daniel och Marielle. RIKTIGT rolig nyårsafton! Tusen tack till alla som var med och gjorde den så bra! det var dans hela natten lång. Tror inte jag kommer kunna lyssna på Bad Romance med lady gaga utan att tänka på nyår 2009 faktiskt. Den låten gick varm hela kvällen, hihi!

Vid tolvslaget gick vi bort till parkeringen, sköt iväg raketer, frös halvt om halvt ihjäl oss, och skålade för ett gott nytt (hälsosammare) år! Underbart! =) Undra vem som stod för årets första vurpa förresten? Ingen tvekan, det gjorde ju såklart jag! Haha,  tog inte många minuter innan jag låg där så vackert på backen och titta upp på alla raketer ;) (Vi skyller på halkan!!)

jaa.. vad ska man säga mer? sent in på småtimmarna tog jag och baby på oss termosar vi hade med oss och traskade hem.haha. Vi frös då inte iaf!   underbar nyår.. I riktigt gott sällskap! =)

Igår hände ju inte för mycket ska jag säga.. haha. låg inne hela dagen, när jag väl hade vaknat. TVn var min bästa vän :P Idag har jag varit liite mer aktiv iallafall. Blev en sväng till gymmet iförmiddags. Härligt att få lite ny energi (hälsosammare liv var det ju som sagt). Nu är jag hemma, och snart kommer Malin hit! Ska bli riktigt trevligt det med!

Gott nytt år alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0