Hellogoodbye

Sitter och lyssnar på hellogoodbye. Man blir genast glad när man hör here (in your arms)! Min förra ringsignal :P

When you are the one, the one that lies close to me
Wisper, Hello I´ve missed you quite terrible
I fell in love, in love with you suddenly
Now there´s no place else i could be

Than here in your arms
♥ ♥ ♥


Ikväll har jag hunnit med massa saker! pratat i tele med bästa kusinen ♥, städat lite, läst en text på oförstålig svenska, tankat in massa låtar på ipoden och tränat. På tal om träning! jösses vilken träningsvärk jag har efter massa dips och bäskpress (!!) i smith igår! Gaalet!

Nej, nu ska jag ringa ♥ och sen blir det nog att tillbringa kvällen i sängen med mr. Wallander!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0