100128

sitter å slöar efter en lång dag nu, hehe. eller, lång och lång vet jag inte men den var hektiskt iallafall! Blev inga skridskor för mig idag, inte för att jag har så vidare träningsverk utan snarare för att risken finns att jag skulle bryta alla ben som finns i kroppen om jag skulle vågat mig ut på isen. I leave it to the kids, och fick snöra skridskor istället!

Gaaah jag blir tokig på lill-datorn! Den hittar inte alltid nått nätverk, eller routern över huvud taget. Hatar datorkrångel.. Och på denna som är såpass ny också! Men jag kan slå vad om att de hade funkat om man lämnat in den.. :P bara för att lixom.

Nej, nu ska jag städa lite till i garderoben! By the way, jag får på mig jeans som jag inte kunnat ha på länge! Underbart! It made my day! Ska till torp senare förresten, hoppas på lite shopping! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0