100127

Tja! Kom just hem från gymmet. Testade på BodyAttack för första gången, och jäklar vilket pass! Sportlife ska köpa in det till hösten, och kör lite prova på gånger nu. Jag längtar till hösten! haha, ne, men det var riktigt grymt och jag ska LÄTT testa igen! Tydligen är det les milles tuffaste pass, och jag har konstant hoppat och sprungit i en timme, förrutom massa armhävningar på mitten. totalt galet, men ändå så himla kul! Jag tror jag bränt kalorier för en hel vecka nu..! ;)

Endorfinerna rusar runt i kroppen, och tur är väl det. Har vart lite nere i veckan, men just nu är jag back on track iallafall.

Imorn blir de skridskoåkning. Herregud, hur ska detta gå?! Inte min starkaste sida precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0