100126

Snart är januari slut, hur sjukt är inte det? Men det känns sweet. I februari kommer det hända massa bra grejjer, för att inte tala om Mars! Åååh, längtar så <3 Sen blir det April (surprise?), lite varmare, och vipps, så äre SOMMAR igen! Lite väl optimistisk nu kanske?


Igår fick jag en hel IKEAkasse med studentlitteratur hem! Åååh, det är inte alla som har så snälla vänner som jag inte! helt underbart, litteratur är som guld för studenter, haha. Nästan alla jag ska ha för ett långt tag framöver hade hon, så jag behövde bara beställa tre stycken. Tre böcker, och kalaset gick på 747 (Rätt så bra siffra, ändå! Kentfans know what Im talking about) kronor. Ga´at. Nu ska de bara läsas också.. det är ett annat problem just nu..

Nej, Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0