100125

tjugofemte idag! jajamensan, lite cash kom allt in på kontot i morse med. sweet. De åker direkt in på sparkontot, för jag fick dubbelt studiebidrag nu i januari med. Lite konstigt, att januari typ är den månaden man får mest pengar i, om man bortser från sommaren, när man pluggar. Det är klart, de behövs efter jul och allt, och har man jobbat mellandagar, så blir det ju en del. Dock blir det att köpa lite studentlitteratur i veckan.. inte billigt.

Iallafall! Har vart på vfu idag! Jätteroligt att komma tillbaka till skolan/eleverna/verkligheten! Jag trivs där, tror inte jag kan få bättre praktikplats, är supernöjd! Men det tar på krafterna att leka fröken dag in och dag ut! Lite småtrött i huvudet när man kommer hem sådär. Men det är absolut värt det! Trött som tusan nu. Direkt efter skolan, sprang jag bara hem och bytte kläder, och iväg och jobba några timmar till! Samma sak blir det imorn. 

Nej, ska nog ta tag i lite plugg. Ligger efter med läsningen nu, så det är väl bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0