100124

Hejhej. Söndag, jepp jepp. Praktik en vecka nu, känns både och. Men det blir nog bra! Lite jobb är inplanerat också, och det är ju himlans trevligt (..med lön)!

I fredags såg vi som sagt på Snabba Cash. Den var riktigt bra den, OM man bortser från att den är baserad på en bok. Vad ska man säga, den är influerad av en bok, kanske? Tråkigt att många berättelser från boken hade ändrats/tagits bort i filmen men annars var det en himla bra film tycker jag!

I går var vi och tränade. Göttaans! Sen var det bara hem och börja tagga för fest! Kul som fasen var det, även om det tog slut lite väl fort, då baby blev lite dålig. Men men, sånt händer. Men det var himlans kul ändå! Och kaffet klockan halv ett smakade underbart! ;) Att jag aldrig tänkt på det innan, att koka mig lite kaffe fram på natten! Men underbart folk och lika bra partystämning som vanligt! ♥

Idag hände det inte mycket. Låg i soffan hela dagen typ, baby var bakfull och jag hade träningsvärk! haha, jag har seröst ont i hela överkroppen! haha. Men det är iaf bättre än bakfylla! :P

Nej, nu är pausen slut. Back to Johan Falk :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0