100121

Om en månad fyller jaag! Wohoo =) viktigt, viktigt!

idag har jag dansat funk med Johanna. det var en upplevelse haha. Mina quadriceps ( framsida lår. jennifer lär mig sjukgymnastspråk. eller latin kanske det heter. ) var inte särskillt glada, jag hade träningsvärk sedan igår. Då vart de inte så skojj att dansa "lååågt ner i golvet" ska jag säga!

Imorn blir det lite skola, och sen på kvällen bio med baby, Marielle och Daniel! Himla trevligt!  Snabba Cash blir det, hoppas den är lika bra som boken. Den har jag faktiskt läst! eller ja.. lyssnat på.


Och på lördag blir det fest. Ska bli riktigt kuul!  singstar minsann också! får de hur det här kommer gå! ( Note to self: Drick en flarra innan du kommer hit så vågar du ) ;)

ne, nu ska jag sööva.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0