100120

Tjoho! Redan onsdag = snart fredag! Och snart lördag! Då är det partyparty som gäller vill jag lova! Marielle fyller 21, något som ska firas med karatefylla för oss alla. eller hur? ;)

Trivs i nya kursen, än så länge, hihi. Har bara storföreläsningar så klassen vet jag ingenting om än, men jag och Johanna är i samma iallfall, och det är jag riktigt glad över! Tror allt att klassen kommer vara grym! Men nästa vecka är det praktik, så efter det kommer vi börja ha mer mindre seminarium å stuff.

Idag har jag tränat med Marielle och Johanna. Vi var på Emmas aerobicpass först, jättteduktig är hon, och roligt som attan var det! Lite dansigt var det ju, och det tackar man ju aldrig nej till! Sedan bestämde vi oss för att gå på Pump med, som var direkt efter. Jobbigt var det, men ändå gött som attan! Jag gillar pump, och faktiskt så ökade jag lite vikter i vissa låtar, de ni! ;) hihi, men kul vart det! Vi tänker ju på beach 2010 redan nu, eller hur girls? ;)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0