100119

go morron, go morron! klockan är halv nio och suss är nästan pigg! ingen vanlig företelese ska jag be att tala om. mådde skit efter träningen igår (men bodystep gick skiiitbra:D ) så gick och la mig 8 typ. så.. efter att ha sovit nästan 12 timmar är jag fit for fight igen! Gött!

Times up for kursstart idag! är lite taggad faktiskt. brukar bli det såhär med en gång, men redan efter någon vecka sådär, börjar intresset dala. Men jag antar att det är så det är för de flesta? Tråkigt att man inte längre kommer gå i samma klass som sina gamla kursare, men men. Och även vi alla som ska läsa svenska från förra kursen, kommer bli uppdelade i 3 grupper.

Efter skolan blir det lite träningskläder-shopping med Johanna och sedan får vi se vad som händer. Blir nog ingen träning idag iallafall, kan vara gott att vila någon dag innemellan.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe (haha, jepp, det finns en anledning till att jag är pigg! ) och sedan traska till tåget!

Ha en bra dag hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0