100118

Pustar ut. Åkte ner till skolan idag istället för att ringa, och jepp, allt löste sig. Jag är så otroligt glad att jag vet inte vad. stressade upp mig igår så hjärtat gick i 290 hela natten, så så mycket sömn blev det icke. Men iallafall, det gick bra och efteråt tog jag mig en välförtjänt shoppingrunda! underkläder, skjorta och silverinpackning fick följa med hem.

Hoppas detta kan ge mig lite studiemotivation med? "man vet inte vad man har förren man håller på att förlora det". jojomensan. MEN, jag är fortfarande sjukt irriterad över mig själv för att jag är så tankspridd som jag är. Men jag antar att det är en del av mig och svårt att ändra på, haha.

nu sitter jag hemma och dricker té.
mitt té är rosa! ( rött té med mjölk i ).
senare blir det iallafall bodystep! =)


fiint rosa té!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0