100117

hejhej. har haft en riktigt bra helg måste jag säga =) lie slö, men har ändå fått tränat och gosat med baby<3


lite värre nu bara.. åååh. tror jag tabbat mig såpass att jag inte vet om jag får plugga denna termin. fuckfuckfuck. hoppas det  löser sig.. är grymt orolig just nu. Och då är det söndag med, så jag kan inte ringa och fråga.. gå upp tidigt imorn säger jag bara..! Faaaaaaan. tänk om det skiter sig nu? TÄNK OM? då dränker jag mig känner jag. Varför i hela världen är jag så korkad?


Nej, nu får jag göra något annat. har en känsla av att klumpen i magen inte kommer försvinna och det kommer bli lagom svårt att somna ikväll :S

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men gumman, det kommer nog att lösa sig ska du se <3

2010-01-17 @ 21:25:37
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0