100114

torsdag idag då. jajamensan. Torsdagar brukar vara den dan jag är så segast, och allt är som vanligt även denna torsdag! Seg, trött och lite gäspig! Ingen träning idag heller, vilket gör det hela lite värre! Men behövde en vilodag nu. har tränat 6 av 7 dagar senaste veckan, så behöver änna det! så det kan gå!

Annars är allt kanooooooners! Efter skolan idag tog jag och Johanna en liten sväng på stan. Fick med mig ett par stövlar hem. bruna, lovely :)  Jag och mina skor alltså. men det äär ju så roligt att köpa skor?! Problemet är bara att det inte finns garderober nog till alla skor, så de ligger lite var som hellst i huset. Men jaa, vi har väl alla olika passioner, och min råkar vara skor. ( och kläder. och prylar i största allmänhet. och kaffe såklart. ) Egentligen borde jag nog vara pank, men icke sa nicke.


Imorn är de fredag. jippiekayey motherfuckers! I helgen ska jag.. nä, no planer faktiskt. Vet att jag ska till baby imorn iaf! Men mer vet jag inte.  Någon som har några planer åt mig?

Kommentarer
Postat av: Emma

ja visst e hon söt :) Hon börjar sakta men säkert bli piggare =)

2010-01-15 @ 16:11:58
URL: http://likeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0