100113

Gosh, vad trött jag är på datorer och skit. Att de aldrig ska funka som man vill? Blir tokig! Routern sluta funka förrut.. jag startade om den, och hux flux fungerar inte närverket alls på de bärbara datorerna. Djup suck. Efter mycket om och men fick jag det att funka på min stora. Härligt, tänkte jag. Sedan skulle jag kolla på pappsens bärbara. Nehenej, inte något internet där inte. Men närverket funkar och har full styrka? It drives me crazy. Sätte på denna, den lilla, och jajamensan, visst funkar det här. ( Men det tog ett tag ). Ringde mig bror och skällde lite, eller, han skällde på mig också. "Nej, jag tryckte inte på någon knapp! JAG HITTADE INTE ENS NÅGON ATT TRYCKA PÅÅ!!" jaja, han är bra min bror :)

Idag har jag pluggat annars. Redovisning på fredag, sista grejjen i kursen! Sen ska jag läsa lite barnlitteratur istället! Kommer bli trevligt tror jag. Behövs lite ombyte just nu, har fått nog av naturkunskap för ett tag framöver nu. En sväng till gymmet har jag ju tagit mig tid för idag med. Blev mest på arctrainern, och sen biceps/triceps/axlar. feels goood. Imorn ska det bli vilodag på tal om det. juppjupp.

Fick mitt paket idag med. Glad Suss. Så ikväll blir det twilight, alternativt ncis! De gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0