100112

Hejhej. bara jag som tycker att det känns aningen freaky att skriva datumen nuförtiden förresten? massa jäddra ettor och nollor. Även om man inte blandat ihop det förr, kommer man ju bärgis göra det nu! En annan lite knäpp grejj med att det är 2010 är att det var TIO år sedan milleniumskiften. Jag minns det som igår. eller nej, nu ljög jag men tio år känns bara så mycket. ( En annan sak är ju att vi bara har två år kvar att leva nu. Tråkigt. )

Igår var det gymmet för fulla muggar med Marielle och Johanna. Det var trevligt, var på Westcoast för en gångs skull (gratisveckor. Hallåå? jag är student!!). Men Im stuck at Sportlife ;P Idag har jag dansat förresten! Både balett och jazz. var riktigt kul! Jag och Johanna var på dansforum där de hade gratisträning (fattig student, ja). Saknar faktiskt dansen mycket.. Och det var synd att jag inte tog det på 100 % allvar medans jag väl kunde. Men men.

Så med all rätt ligger jag och slöar i sängen. Med pluttdatorn. Kallar den för älskling ibland med faktiskt, men då morrar baby lite väl mycket. Undra varför?

Varför längtar man så mycket efter att få hem prylarna man beställt på internet förresten
? Man klarar sig ju bra tills man klickat hem grejjerna,  men direkt efter vill man bara ha de NU. Eller är det bara jag kanske? Hoppas cdon snart skickar hem mitt lilla paket :)


ne, nu går ögonen i kors. Nästan iallafall. nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0