100110

hejhej. är hemma nu efter en himlans trevlig helg!

Helgen har vart fylld med lite av varje.. i fredags var det hemmamys med baby. Lite tittande på Lets dance, och sådär. Trevligt <3

I lördags gick vi ut på långpromenad bort till Bjursjön. Fan va fint det är ute alltså, hoppas snön kan ligga kvar på träden ett tag till. Det är ju faktiskt mysigt, men förjävligt kallt iförsig. Men ändå! :)

Sen var vi på bio med Marielle, Daniel och Marcus. Avatar blev det :) Riktigt grym film, och jag tror inte jag andades den sista halvtimmen, utan satt på helspänn och hoppades det skulle sluta bra. Vilket det också gjorde! ;) Hel-trevlig kväll iallafall <3 Jag och Marielle bestämde att vi ska träna tillsammans imorn också.. Hoppas hon inte blir sjuk bara :( Annars får det bli en annan gång bara! :)

Imorse ringde klockan tidigt för att baby ville "komma till gymmet så tidigt som möljigt så att inte hela dagen ska försvinna". Jo, just de. Tror vi var där vid elva, och det beror endast på att hans flickvän inte har det trevligaste morgonhumöret, utan hellst ligger kvar i sängen tills någon DRAR henne upp. Host. Han har det int lätt, stackarn! <3


Kommentarer
Postat av: Vicki

Kommer följa din blogg nu, du kanske inte visste detta men jag är bloggberoende :)



Vi får försöka ses snart!

2010-01-12 @ 00:56:23
URL: http://adamantium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0