100108

god morgooooon :D
Jäklar, idag är jag taggad! Tror jag kommer lyckas rädda världen eller nåt idag, så mycket energi har jag! Today´s gonna be a good day and NOTHING can go wrong. I love it.

att göra idag:
-- Städa/rensa garderoben
- det behövs verkligen, den liksom svämmar över snart. Kommer bli en trevlig experience, då jag alltid hittar kläder med prislappen kvar som jag glömt bort att jag köpt!
-- Jobba - En kort sväng till jobbet blir det
-- Gymmet - tar gymmet på vägen hem. Med min energi idag kommer jag kunna lyfta hela gymmet i hantelpress ;) watch out!
-- Måla! - det är då inte för ofta. Jag ska måla en pappersmaskin. de ni! Till ett skolarbete måste tilläggas, för er som tror att jag håller på att bli.. konstnärlig eller dum i huvudet!
-- Fika - Påfyllning av koffein, samt massa svaller måste man ha för att klara av dagen <3
-- Rädda världen (- varför inte lixom, när man ändå är igång?) Först och främst tänkte jag ta tag i personerna som ändrat Radiohjälpens nummer, så att folk skickade pengar till nått annat företag. Det var inte så sjysst gjort, va?

Håller på att lägga in bilderna från nyår. Men sålänge får ni hållas med en jag snodde av Marielle.
Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0