100107

Fist day at school today. tänka sig, mitt tre veckors långa "lov" är redan slut. var väl på sätt och vis på tiden nu, men ändå. Vardagen skrämmer mig lite faktiskt, det är inte helt okey att "gå upp, gå till skolan, komma hem, äta, träna, komma hem, plugga, sova" dag ut och dag in. faktiskt. Men men, den som vill bli rik får ta lite slit sägs det (inte för att jag kommer bli vidare rik efter min utbildning eller att rik är någonting jag faktiskt strävar särskillt mycket mot heller, så ja.. Ni fattar!!)

ojojoj.. det var verkligen en suicide-experience att gå hem. Ni som känner mig vet hur mycket jag trillar och vurpar och ja, vad ska man säga, det var likadant idag. Susanne går lixom inte ihop med alla dessa snövallar (som för övrigt är lika höga som mina ben, typ) och glashala vägar utan sand. Så är det bara. Note to self: gå tio minuter innan du brukar till tåget nästa gång.

jaa, vad ska man göra nu då? Blir nog inget gym idag, är rätt så mör efter att baby agerade PT åt mig på gymmet igår. Herrejesus vad han körde med mig. Jag blev så klart lite arg sådär, men efteråt fick han allt en stor (svettig) puss ska ni veta. Han gör det av kärlek <3 Btw, det kommer ta låååååång tid innan jag kan skryta om mina bänk-pressar vikter. An awkward defeat.. ;)

Nej, nu blir det att dricka kaffe. rätt så trevlig sysselsättning faktiskt. Och jag är riktigt grym på´t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0