Shopping och trubbel

Ojoj, just nu är jag glad över att min dator lever..! Hände nåt konstigt förrut och stod att ett "unbootable" problem hade uppstått. Blev lite tje på det kan man säga. smsa baby i panik och jajamensan, det var bara att dra ut batteriet så skulle de funka igen. När man sätte tillbaka batteriet då såklart ;) Och det gjorde det! Kände att datatrubbel är det sista jag behöver just nu!

Idag har jag hunnit med massvis med saker! Biblioteket, sväng på stan och fika och sedan Överby och massa shopping. Fick med mig vad jag ville ha hem iallafall, känns bra. En lång korallröd kofta, två tröjor med puffärmar och en bikini blev det. Jepp, ni läste rätt. Susanne goes bikini i februari! Helt galet, men snygg var den! ;) Den var med lite korallfärgad, och kommer bli riktigt snygg när jag är brun!

Aa just det. Ett leave-in balm med "endast naturliga ämnen" fick följa med hem också. Tänkte börja ta hand om mitt hår lite? Så att jag kan få långt hår igen..

Nej, nu blir det lite sista minuten plugg inför tenta!
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0