Kläder..

Dagens alla to-do är gjorda, och äntligen kan jag slappa lite! Sitter och tittar på Trinny & Susanna, stylingakuten you know. Intressant måste jag säga. Folk ser på sina kroppar på ett helt annat sätt än de faktiskt ser ut i verkligheten. Jag är inget undantag, oh no!

Annars så provar jag kläder i pauserna. Haha, jag tycker verkligen det är roligt att prova olika outfits man har i garderoben.. Alltid hittar man någonting man glömt av att man har. Om man bara kunde gå ner ett par kilo till så att mer passar/ ser snyggt ut bara.. Jag jobbar på det, med utandag för semlan idag (men jag kan svära på att det inte blir fler i år, för herrejösses vad dåligt jag mådde efteråt.. )  Men på Fettisdagen får man faktiskt äta semlor utan dåligt samvete!

Jaja, happy faces & nu är pausen slutt!

Nightynight!





Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja det får man faktist ;) Jag har också ätit en semla idag ;) men absolut den sista=)

2010-02-16 @ 22:36:46
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0