Insnöad..

Här sitter jag insnöad och rastlös.. Jävligt kallt är det här inne med. Inte på topphumör med andra ord, haha. På något sätt tycker jag hela det här snöovädret är lite lustigt. Okej, inte alls lustigt för stackare som kör fast och inte kommer iväg och trafikolyckor och allt sånt, ni vet. Men lustigt för att snön verkligen gör så att allt fuckar upp sig totalt.

Baby är icke hemma än. Undrar när de kommer tillbaka egentligen.. De måste vara trötta, för de har skottat snö sedan klockan nio imorse. Blir som sagt mini-kalas idag. Kan kalla de familjemiddag istället, hehe. Ska bli trevligt iallafall.

Hm, kanske ska börjar göra mig lite
snygg snart? Med lite smink på känner jag mig plötsligt piggare och gladare.

Lyssnar på Owl city - fireflies just nu.. Gillar den skarpt! Spotifya den! :D


Soon-to-be-old ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0