Inskickat!

Härligt, nu vart vfu-uppgiften inskickad. Jag gör som jag brukar, tänker att "nä nu orkar jag inte mer!" så skickar jag iväg den och vägrar läsa den igen. Annars får man bara ångest över hur dåligt den är, haha. nejdå, men nästan.

Sitter här och begrundar mitt hår. Usch och fy vad det ser ut. borde gått till frisören för längesedan, men nu vågar jag knappt! Vet precis vad jag kommer få höra, och jag vet ju inte heller varför jag inte pallrat mig dit på så länge. Tokigt, men jag kanske skulle ta och ringa och få tid nästa vecka? Det behövs ju verkligen..

Ne, jag borde snart börja packa väskan med.. Känns som om jag lever i min väska nu för tiden. Lite jobbigt sådär, men vill man vara nära sitt hjärta så vill man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0