Helg

Jajamen, nu är det helg på riktigt. Har varit riktigt produktiv idag. Jobbat, gått promenad, tränat, bäddat om, lagat och ätit mat, duschat och gjort mig helt iordning. Härligt!

Hittade ett par skitsnygga jeans förrut. De passade perfekt, töjer inte ut sig och känns som tights ungefär. Härligt, då jag ofta tycker jeans är rätt obekvämt. Vet ni vart jag hittade dessa? I min garderob! Oanvända, antagligen på grund av att de var för små när jag köpte dom, dessutom! Såå.. ett gott tips är att titta lite längre in/ner i garderoben kära vänner, för där kan man hitta skatter!

En annan sak:




Jag är sugen. Någon som är på? :)

Kommentarer
Postat av: Wixy

Jag funderar på att gå och se honom faktiskt, är ju lite av en dröm att göra det :O Vad kostar det?

2010-02-06 @ 00:09:22
URL: http://adamantium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0