Godnatt funderingar

Sitter här och väntar på att låtarna till "poddan" analyserats och konfigurerats och gud-vet-vad. Sen ska jag gå och lägga mig.

Måste bara skriva av mig lite.. It´s enough! Jag måste verkligen börja kämpa på riktigt nu. Annars skiter det sig som alla andra gångerna.. Och jag vill verkligen inte det. Någonting jag mått dåligt av större delen av mitt liv (och hur sjukt är inte det egentligen?!) och nu vill jag inte mer. Jag tror att allt blir mycket bättre då faktiskt. Whatever vad ni tycker, jag har mått riktigt kasst över det..

Så ja, jag ville nog bara skriva för att det kanske gör att jag kämpar mer?  Who knows? Tror ni jag kommer klara´t?

Nej, nu måste jag verkligen sova. Denna dag kan inte bidra till nått positiv nu känner jag!

See you around, fuckers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0