Attack

Ååh herregud. Snacka om some hard work på gymmet idag. Först en timma styka i gymmet, sedan en timma BodyAttack. Attack är Les Mills mest tuffa konditionspass,  med "högintensiv intervallträning". Jag kan inte annat än instämma, haha. Skutt & hopp & spring nonstop. Men jäkligt kul (och ger förhoppningsvis resultat)! Avslutade det hela med en "tolvminutare", inte bra men faasen va skönt! Något som inte var lika bra var promenaden till bussen. Jag har seriöst aldrig varit med om något värre, haha. Okej, jo det har jag men jävlar vad kallt det var! Nu är jag typ.. död.


Snygg reklam för Attack, hu? Jag tog dock inte taxi, utan bussen ;)



Imorn blir det jobb! Gott, har en känsla av att februari (eller det blir mars) lönen kommer vara bra! Bra, eftersom jag vill spara så mycket pengar som möjligt just nu.
Ska ladda över musik till Ipoden nu, så jag har nått att lyssna på på jobbet.. Det betyder att jag måste klicka upp iTunes. Jag hatar iTunes, för jag förstår inte skiten!

God natt, snart ska jag sova för jag är sjukt trött! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0