100228

tjatja! Jag har inte riktigt vaknat än, trots att klockan är halv tolv snart och jag gick upp för flera timmar sedan. Idag mår jag inge bra! Massa anledningar, typ för lite sömn och stress. Jaja, de går över!

I fredags var jag på high school musical. Den var så söt, haha. Jag gillar musikaler, man blir så glad av de! Tyvärr var inte denna lika proffsig som typ Footlose eller någon annan, men ändå. Vi hade grymt bra platser och man fick den där bubblande galda känslan i kroppen. Jag vill också kunna sjunga, då hade jag blitt musikalartist ;)

I går vart det och se glad ut och gå upp när klockan ringde alldeles för tidigt.. Jobbet väntade, och det blev till att smöra riktigt många mackor och servera lunch efter det. Jag var iallafall hemma två igen, så det var skönt. Sen blev det middag hemma med la familj och sen vidare till middag med babys istället. Sen åkte vi därefrån med, och det blev en mysig kväll med goda drinkar! :)

Förresten.. GRATTIS BABY TILL YTP<3 Du är bäääst! tihi. love you!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0