100222

God Moorgon! Sitter här och lyssnar på Green day och är glad som attan för jag har just cashat in två biljetter till Greenday på Ullevi i sommar! Jag och Malin ska gå, och det kommer bli så jävla grymt! Att se Green day live har på något sätt varit en dröm sedan jag var fjorton, gick runt i bandtröjor och converse 24/7 och lyssnade på green day all the time.  Så att nu, typ sex-sju år senare, få göra det med just Malin, är grymt som faan! Vi kommer ha så kul!!



Annars då? Jag är trött på att vara trött hela tiden, så jag tänkte börja med en dunderkur mot min trötthet. Kaffe funkar lixom inte i längden, inte enbart.. Och rosenrot vägrar jag att käka, så inte blir det det heller.  Tänkte att boosta mig riktigt nu, så jag har införskaffat mig järn+c-vitaminbrus, omega3 och multivitamintabletter.  Det kanske hjälper? Hoppas det, för det är inte så himla trevligt att vara trött för jämnan..

Nej, nu blir det frulle och sedan ut och trotsa kylan i en promenad!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0