100221

Idag fyller jag 21 år! Wiie, har haft en underbar födelsedag, som innehållt lite av varje! Myys, paketöppning, god mat och en härlig promenad för att bara nämna lite. Har bland annat fått glas som jag samlar på, kofta, stekpanna, en extern hårddisk och den nya vibra lash ;) Kanongrejjer med andra ord! Dagen hade inte kunnat bli bättre!

Måste säga att snön känns mer ok idag, tror det beror på att det faktiskt inte snöar längre. Men man känner sig ändå inte särskillt topnotch när jag går runt i min rosa (för stora) mössa för jämnan. Men den nya mascaran gjorde iallafall så jag kände mig lite frächare, haha.

Jajaa.. har haft en underbar dag :) Imorgon börjar jag veckan med.. ledighet & sovmorgon! ;)

Glad 21åring! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0