100219

Nääe, nu tror jag jag bli tokig på all denna snö. Kan inte se någonting positivt med den just nu, inte äns pulkaåkning känns särskillt lockande! Bussar är försenade, man kan inte parkera utanför på gatan, det är kallt och blött och äckligt. Jepp, inget bra alls längre. För två månader sedan var den väl okej, men nu. Näe, gillar inte tanken på att det ska komma cirka 40 cm till?! Galet.

men nu är det helg, alltid något positivt! Antagligen blir det ingen skola för mig förren på onsdag heller eftersom jag tänkt hoppa över någon lektion och sådär.. Behöver komma igång med läsningen, och sådär. Har inte någon lust att åka ner för någonting som inte är superviktigt just nu.

I helgen väntar mys, kalas och massa födelsedagspresenter hoppas jag, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0