100217

Hejhej! Här sitter jag och är lite smått irriterad. Eller rätt så mycket faktiskt. Igår hittade jag sjukt billiga converse på nätet (det är asbra att ha minifötter för då passar barnstorlekarna). Jag tänkte att jag väntar tills imorn och beställer, för jag behöver ju faktiskt inga.. MEN! Idag på jobbet har jag gått och funderat på de hela tiden och när jag kom hem och skulle beställa.. Var de slut. I alla färger. Fuckfuckfuck. Jag som hade ställt in mig på ett par nya vita. Ååååh.. Någon som vet någon billig affär/sida? (edit: Hittade just billigaconverse.com men kan man verkligen lita på den sidan?! )

Jaja. sånt är livet? Istället ska jag köpa mig ett par converse med låg sula till våren. Kosta vad de kosta vill! Min teach-to-walk-in-high-heels får vänta ett tag till!

Idag har jag som sagt jobbat. Gött att tjäna lite koosing! Härligt, härligt.. Ikväll väntas det lite mini-kalas med familjen för mammi. Mys! Grattis Mamma <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0