100216

God morgon, god morgon! Här sitter jag och försöker intala mig själv att jag är pigg som en nötkärna. Det är jag inte, på långa vägar. Om femtio minuter är det dags att knalla neråt gymmet, och då. DÅ måste jag vara pigg, för ett spinning+core pass är ingenting man utsätter sig för om man inte har fullt med energi. Så jag är pigg!

Sedan blir det en sväng på stan. Mamma fyller år imorn, så jag ska köpa någonting till henne. Sedan blir det nog en fika också. När man ändå är där, lixx ;)

Fan va ja längtar härifrån just nu..! Jag vill bara ta med mig en väska full med bikinis och klänningar och dra. bort från äckelkyla och snö. Baby får följa med, någon måste ju hålla reda på mig annars vet man aldrig vad som händer. Hm.. ska nog ringa och fråga honom om en resa till Thailand utan hembiljett låter som ett bra förslag.. Någon mer som vill med?


Ååh.. saknar luggen innan ja klippte mej. Note to self: Låt luggen växa!!


Nu ska jag piggna till så jag är i form för en cykeltur ;)
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0