100215

Tjatja! Sitter och glor lite på tv lite. En sak är säker, tio ungar kommer jag då aldrig skaffa efter att ha sett på Familjen Annorlunda. Helt galet, snacka om att familjen blir som.. ett företag kanske? Jaja, jag är grymt imponerad hur de får allt att gå ihop men som sagt, det är ingenting för mig! :P

Idag har jag vart i skolan lite först. Introduktion för ny delkurs. Ska bli en kul kurs, tror jag. Sedan fikade jag med Johanna tills bussen gick. Blev en sväng till Fröken Olsson. Jag gillar det stället =)

När jag väl, efter en väldigt lång bussresa, kom till stan mötte jag upp Marielle utanför Cactuz. Där blev det lite mat och some girlytalk :) Var längesen vi sågs nu, så det var kul med en liten catch-up! =) Snart fest igen tycker jag! ;)



Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0