100214

Happy valentine's day :)

Alla hjärtans dag är inte någon dag jag (och baby) väljer att fira särskillt. Något år har vi gett varandra en liten present, men inte mycket mer. Iår valde vi att bara bry oss om varandra lite extra, så igår vart det myskväll för hela slanten! Mysigt, och betyder mer än presenter. ( Och förresten fyller jag ju år om en vecka, hihi ) Idag har vi tagit en promenad, och vart nere på stan och fikat. Mysigt det med, det är ingenting vi gör varje dag iallafall. Men som sag,t idag är ju egentligen som vilken annan dag som hellst, men inte mindre bra för det! =)

Ikväll ska jag däremot ta hand om mitt hjärta, dagen till ära! Någon förskylning har inte brutit ut, så det blir att gå ner och köra ett pass pump!

Men först lite till slapp i soffan . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0