100212

Tjatja! Här sitter jag med kaffet i handen och vilar lite.. Knäppt hur en tenta kan ladda ur en såpass som den gör. All den energin som man hade innan man steg in i salen är vipps borta när man går ur. Iallafall för mig. Men det känns ändå som om jag åstakommit någonting, och tur är väl det efter som jag har skrivit 9-10 sidor för hand idag. Gjorde skitont på min "skrivknöl" för jag skrev med vanliga blyerts.

Är fortfarande trött men måste snart packa nu. Ikväll bär det av till Munkedal, blir en lugn kväll vad jag vet. Har med mig bilen, vilket är skööönt för då slipper jag åka buss! Orkar verkligen inte det just nu..!

Tror jag börjar bli förskyld också.. Nästan alla i min närhet är det, plus att jag har nyst oroendeväckande många gånger idag. Kul. Inte. Inte någon träning i helgen iallafall! Inte bli sjuk nu Suss..

Trevlig helg!
Over & out..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0