100210

Tjaa.. Skola idag med. Inget ovanligt med det, men var hemma klockan två. Inte heller det är så ovanligt nowadays eftersom jag typ bara går halvdagar. Vilket är både bra och dåligt men men.

Härligt att komma hem tidigt, man hinner så mycket mer då.. Så idag har jag redan hunnit träna (mina triceps värker redan..) så det känns bra. Hann med en liten solning med (Ja, jag vet att det är farligt). Ikväll kommer en snygg trevlig man hit på besök så det gäller ju att försöka vara på topp, så snart får jag väl fixa till mig lite med. Nejdå, baby har sett mig i mina värsta stunder, så det är nog ingen fara ;)

nee.. nu kurrar magen efter mat så det blir att gå ner och läga nåt. Idag blir det lax med sweetchili (lite sweet mycket chili)sås om någon bryr sig. Gott iaf!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0