100209

Ny design! Har knåpat ihop en ny bloggdesign nu! Om ni inte ser den tycker jag att ni ska trycka på uppdatera sidan så den syns! Är nöjd faktiskt, är det något som krånglar för er på den?

Idag kom jag ner till skolan en timma innan jag behöve. Himla kul. inte. Var iallafall inte ensam, utan typ halva klassen satt där och vänta. Trevligt på ett sätt, är på tiden att vi lär känna varandra lite bättre nu när vi ändå gått.. vad kan det vara, tre veckor ihop. Men surt som fan att man gick upp 5.15 i onödan..!

Efter seminariet skulle jag egentligen möta upp Erica för lite shopping. Men hon vart alldeles för trött för att gå på stan, för hon hade inte sovit på hela natten. Jag förstår henne! Så det får bli en annan gång. Kikade lite på stan iallafall faktiskt, och fick med mig en tröja hem. En mysig ljusrosa stickad med polo. Precis sånna jag gillar!

Träffade min faster på stan med, det var väldigt kul. Saknar mina (om än få) släktingar

Ikväll blire plugg, har trotts allt tenta på fredag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0