100207

Tjatja! Hemma igen efter en superbra helg! Promenader, mys och massa planerande. I like it! Låång tid kvar bara, blir lite tokig på sätt och vis. den som väntar på nåt gott väntar aldrig alltid för länge! Men det blir nog sweet när det väl blir. Det vet jag!

Vi gluttade lite på Melodifestivalen igår förresten. Är det ett skämt? Salem var grymm, men för övrigt.. No comments.

Nu är jag dock rätt seg efter en trevlig söndagsmiddag alá Traden och söndagsfika uppe i skogen. Socker is killing me, mina blodsockerfall är galet jobbiga. Det enda som kan göra mig pigg igen är ett träningspass tror jag! Blir BodyPump ikväll, är riktigt sugen på det faktiskt! Så det ska allt bli nice.. Måste bara fylla på med kaffe innan, allt för att orka lite till. Endorfiner + koffein är bra grejer det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0