100205

God morgon! Vaknade för en timma sedan, med världens huvudvärk.. Kunde knappt hålla ögonen öppna, så ont gjorde det. Jag undrade så varför jag hade ont.. tills jag fattade. När klockan är halv elva brukar jag vanligtvis redan ha hinkat i mig 2-3 koppar kaffe, men det gör jag ju inte när jag sover precis! Så.. that´s why. Pinsamt värre, men en Suss utan kaffe är en ledsen Suss med huvudvärk! Men efter två koppar kaffe blev jag (nästan) människa igen!

Fick mitt paket idag! Alltid lika roligt att få paket, även om de bara innehåller litteratur. Fakturan är dock inte lika rolig.. Iallafall tror jag det var bra böcker att läsa. Hoppas på att slippa beställa så många fler böcker i vår nu.. Men jag tror jag klarar mig hyffsat länge nu! Såå.. dagens planer blir väl att kika lite i dom. Inte särskillt roligt, men måste göras.

En sväng tll gymmet hade ju vart bra också. Får se om jag gör det. En promenad ute måste det bli iallafall. Så fint väder idag. Behöver fylla på med lite d-vitaminer..

nej, nu kan jag inte sitta här och slöa mer..! Dags för mer kaffe och sen göra något produktivt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0