100204

Hejhej! Idag har jag vart i skolan, och haft en tråkig (meningslös?) föreläsning, och sedan ett bra seminarie. Massa småtexter att läsa och analysera just nu. Inte det allra roligaste men ändå, rätt intressant. Om en och en halv vecka blir det barnlitteratur istället, ska bli mysigt, hehe. men nu är det iallafall helg för mig och ska inte till skolan förren på tisdag! ledig tills dess, om det inte blir till att jobba. Inte så pjåkigt att göra det heller!

Har tränat idag. BodyStep stod på schemat idag. Har tränat rätt mkt kondition nu ett tag, och det är medvetet. Måste få fart på konditionen, och bränna! Sen, sen ska jag få snygga muskler! Skämt åsido.. På tal om träning! Läste just på aftonbladet om en som hade gått ner 50 kg av tvspel. Lät ju helt fantastiskt, men om man fortsatte läsa hade hon faktiskt tränat på sätt och vis. Hon hade tränat med Wii´s träningsprogram en timma om dagen. Rätt coolt ändå, man kanske borde köpa sig ett wii och kunna träna lite mer hemma? Kul för henne iallafall!

Imorn är det freedag, det gillas starkt. Blir nog till att laga någon riktigt god middag med älsklingen, sen får vi se vad som händer. Måste erkänna att jag är grymt sugen på vin.. Så det får nog bli ett.. ehm, många glas vin imorn!

har skaffat Picasa med. Rätt grymt ändå. Photoshop är ju i en helt annan dimension, men lite grundläggande stuff kunde man göra i Picasa med.

Sweet Dreams <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0