100202

God morgon!
Här sitter jag och slöar kan man säga. Har varit vaken rätt länge, och skrivit klart min VFU uppgift tills imorgon. Bara en lite grej kvar på den nu. Känns bra!

Håller på att grejja lite med bloggen med. Ny design kanske hade varit på sin plats? Blev änna lite sugen själv, när Marielle fråga om jag ville göra om hennes. är inte riktigt nöjd än, så det tar nog ett tag till innan den kommer upp. Ikväll blir det iallafall att åka med Marielle ut till Munkedal, och hem till henne. Vi ska som sagt grejja lite med bloggen, men om jag känner oss rätt blir det en hel del prat med! Ska bli roligt! =) Sen traskar jag ner till Baby och åker därifrån till skolan imorn.

Men först står det Spinning + core på schemat! Ska traska ner till gymmet om en timme här. Är riktigt taggad! Ska bli riktigt roligt att pressa ut all energi!  Beach 2010, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0