100201

Måste bara säga att.. idag har jag och baby varit tillsammans i 3 och ett halvt år! Det är etttusentvåhundraåttio dagar fär att vara exakt. De bästa dagarna i mitt liv om jag får lov att vara lite blödig ♥

Idag vart de massa förseningar med bussar och grejjer till skolan, på grund av snön. Lustigt att inte kollektivtrafiken klarar av lite snö men men. Tur att man får ersättning om man blir mer än 20 minuter sen! Extrapengar gillar vi!

Efter skolan åkte jag hem till Malin, och hälsade på henne och hennes katter, Kenneth och Hjalmar. Hur gulliga som hellst verkligen, och Hjalmar var så liiiten! ♥ sötnöt! Så idag har det varit en riktigt skvaller-dag! Malin är den personen som jag verkligen kan säga vad som hellst till, och jag vet att det stannar där. Och vi har känt varandra så otroligt länge så vi vet ungefär hur vi den andra tänker i de flesta situationer. Nu för tiden träffas vi inte lika ofta, men det är minst lika trevligt när vi väl gör det! Tack för den supergoda köttfärssåsen idag också ;)

Nu sitter jag här hemma i mina Hello Kitty mjukisar och en gammal trasig addidaströja. Inga planer på gå ut något mer idag, med andra ord





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0