101230

Det var så mysigt att vara ute i stugan mitt i vintern. Vi tände massa ljus och mashaller utomhus, och satt inne och myste. Igår förmiddag trotsade vi kylan och traskade upp i skogen, med bland annat korvbröd, ved och bebis med oss.  Vi grillade korv, gick ut på utkiken och jag knäppte måånga kort. Trevligt helt enkelt! :)

Idag ser det inte alls lika trevligt ut ute, men jag vet att jag måste ut inom kort. Ska in till Uddevalla och jobba några timmar är det tänkt. Är inte så sugen, men det blir vad man gör det till! Sedan blir det till att handla och greja lite här hemma. Ikväll blir det Bingolottohäng inne hos grannarna! Jag hoppas på storvinsten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0