101220

Hej! Jag sitter hemma hemma i Uddevalla och väntar på att mamma och pappa ska komma hem. Idag har jag vart runt halva Västsverige (ok, en överdrift) och shoppat de sista julklapparna. Herrejösses vad det har snöat i Uddevalla då! Galeet. Någon sa trettio centimeter? Massor är det iallafall, och man halkar runt på vägarna.

Nu är alla julklappar färdiga iallafall. Och de flesta paket är inslagna med. Ska bli riktigt mysigt med jul måste jag säga! Vi har julbakat, och fått det riktigt juligt i lägenheten tycker jag. Jag som bara för några veckor sa att jag minsann inte skulle julpynta eller någonting, haha. Nu står det faktiskt tomtar lite här och där.

Ikväll tänkte jag få med mig lite till kläder hem, just nu har jag bara en halvfull garderob i lägenheten, och ni som känner mig, vet ju, att det är lite väl lite. Hur jag ska krympa mer mina fyra till typ två blir ett senare projekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0