101219

Jag är återigen hemma hos svärmor och snyltar lite internet. Sitter här med en kurrande kisse brevid mig. Jag tror Akilles har saknat mig, den lilla (lilla och lilla.. 6,8 kg) sötnosen. tyvärr får han inte komma med hem till oss.

Annars har jag det utomordentligt bra måste jag säga. Igår var hela min familj hemma hos oss. Åt god mat, fick lite el-hjälp och myste såklart med lilla herr Christiansson. Hampus har lärt sig att göra slängpussar, så nu smackar han med munnen hela tiden, och blinkar med ögonen. Så härligt! =)

Sedan var det band hero-kväll hemma hos oss med grannarna. Vi spelade trummor, gitarr och sjöng ett ex antal timmar. Men det är ju förbenat kul!

Idag blir det julbak och paketinslagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0