101209

Heeej! Tiden bara springer iväg, redan torsdagskväll! Inte konstigt kanske, med tanke på att jag flänger och far (läs: jobbar) så mycket att jag inte har tid till annnat. Men det är ju bra att ha pengar i Januari med, så bäst jag jobbar så gott jag kan.

I helgen blir det big expence med IKEA ännu en gång, för att köpa det "sista" och på onsdag åker kvinnorna på strömstadsvägen 9 ner till shoppingens paradis, Ullared. Ska blir riktigt nice! Shopping, shopping.

På tal om shopping, idag var jag en sväng på Plantagen. Köpte några hyacinter, för luktens skull, när ändå mamma skulle ha några. Sedan hade dom små söta ljuslyktor i alla möjliga färger för ynka 1:- styck. Klart det blev några, men man fick bara köpa 10 pp så mamma fick köpa några åt mig också, haha. Shit, jag visste inte att jag blivit så huslig som köper blommor och grejjer..

Nu blir det spotify och städning. Världens bästa kombo. Lär bli ännu bättre med hembio´t i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0